Krzysztof Leszczyński — urodzony w 1964 roku w Górze Śląskiej, żonaty, córka 17 lat. Mieszka we Wrocławiu.

Absolwent psychologii Uniwersytetu Wrocławskiego, doktorant Zarządzania Strategicznego na Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu.

  • W latach 1991-2000 jako założyciel i udziałowiec współtworzył „Grupę KWADRO”, która była jedną z pierwszych polskich sieci dystrybucji książek. 
  • W latach 1995–1998 zdobywał także doświadczenie jako Pełnomocnik Zarządu ds. Rozwoju Empik Sp. z o.o. - Dyrektor Klubu we Wrocławiu.
  • W latach 2001-2010 był szefem Spółki Sfera Intermedia w której zrealizował między innymi za takie projekty jak: Portal księgarski Ksiazka.net.pl, System Katalogowania Publikacji Wydawniczych Iplio.pl, czy Wirtualne Targi Książki w ramach Warszawskich Targów Książek. Współtworzył również największe polskie księgarnie internetowe takie jak ksiazki.pl i amazonka.pl
  • Od roku 1990 do chwili obecnej prowadzi indywidualną działalność gospodarczą — I.G. „Agens” w ramach której świadczy usługi consultingowe związane z branżą księgarską w Polsce.
  • Od 2010 roku do czerwca 2012 Prezes Zarządu Digital All Sp. z o.o. — Social E-commerce Provider.

Interesuje się książkami biograficznymi, sportem, historią Śląska oraz orientalnymi i okcydentalnymi praktykami duchowymi.

Inspirująca historia DPW KWADRO

Dolnośląskie Przedsiębiorstwo Wielobranżowe KWADRO Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością powstało w 1991 roku we Wrocławiu. Założycielami były cztery osoby fizyczne, dwa zespoły w wieku 26-29 lat z wykształceniem wybitnie humanistycznym. Głównym przedmiotem przedsiębiorstwa firmy był hurtowy i detaliczny handel publikacjami książkowymi. W 2000 roku Firma została sprzedana przez większą część jej udziałowców założycieli. W kilka lat później została postawiona w stan likwidacji upadłościowej. W 2006 roku została ostatecznie wykreślona z KRS.

Na czym zbudowany został kapitał firmy, która startowała od zera, by w przeciągu kilku lat stać się największym dystrybutorem książeczek w Polsce? Co można by powiedzieć o tym, co legło u podstaw jej sukcesu? Co sprawiało, że firma się tak szybko rozwijała i wprowadzała tak wiele innowacji, które stały się obowiązującymi do dziś standardami?

Zatem jak to czterech przedsiębiorczych ludzi natchnionych pasją budowania firmy doszło do dużego przedsiębiorstwa zatrudniającego blisko pół tysiąca ludzi na obszarze całej Polski, zajmujących się przez 6 dni w tygodniu dostarczaniem książek do licznych księgarni oraz sieci Empik. 

Parafrazując Carla von Clausewitza chciałbym pokusić się o wyjaśnienie stwierdzenia, iż „naszym największym wkładem, nie było co zrobiliśmy a raczej jak to zrobiliśmy”?

Strategia bowiem, która "należy przede wszystkim do sfery sztuki wymaga oparcia w niezależnej wyobraźni i stałym pragnieniu spełniania. Zaś "Taktyka", która należy przede wszystkim do sfery nauki, wymaga oparcia w doświadczeniu i stałym podążaniu za wszelką możliwością realizacji. „Siły moralne” w działaniu są w stanie przezwyciężyć każdą przeszkodę w tym przeszkodę szkody własnej. Potrzebny jest jedynie czas i okoliczności. Reszta dzieje się sama.